tirsdag 16. desember 2008

lang tur...



På torsdag tok Nora og je flyet til Haugesund for å besøke pappa, gutta og Johanne. Den turen har je gledet meg til lenge altså, pluss att brødrene mine viste ingentingen om att vi skulle komme. Så de ble litt overrasket da de kom hjem fra skolen den dagen. Så store de er blitt, je er liksom den lille storesøsteren... Så lange!!
Pappa syns nok att det var skikkelig gromt å se Nora igjen, siden han itte har sett henne siden slutten av august.

Ellers bare koste vi oss, var på shopping på fredag, Johanne kjøpte litt klær til både Nora, Vegar og meg. Lørdag var pappa, gutta, Nora og je på en liten shopping tur. På lørdag la Nora seg klokken 20.00 og sov helt til 0600 dagen etter..
Søndag måtte vi ta flyet hjem igjen da(bilde).. Egentlig veldig trist å reise igjen.. Såg ut som att pappa itte helt ville slippe Nora da vi skulle gå gjennom sikkerhetskontrollen. Synd vi itte får sett de så ofte men...
Ellers koste vi oss kjempe masse hele helgen. Nora fikk ny kompis i den lille hunden til Johanne.
Gleder meg til neste gang vi skal besøke de igjen.


kose med bestefar, onkel og lille lina :)
Idag har je vaske og skrubbe badet og vasket kjøkkenet til jul. Mamma og Arve var her en tur med julegaver også.
Tror Nora kansje får en tann, vært så trøtt og slapp i dag og nesten bare survet. Ville itte legge seg oppe alene i sengen sin så nå ligger hu å koser seg i vognposen på sofaen vad siden av meg.
Imorgen er det babytreff her, det blir koselig.

Ingen kommentarer: