mandag 30. november 2009

Adventstiden

Tenn lys, ett lys skal brenne,
for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne,
der vi og alle bor.
Må alle dele håpet,
så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes,
ett lys er tent for det.

Ja da nærmer det seg vår andre jul sammen med Nora! Og vi gleder oss helt vilt! To uker fri sammen med Nora vår. Fredag var vi på julegateåpning på Dokka, i nisselue og Nora fikk pakke av nissen med nam nam i :)
Igår tente vi adventstjernene i vinduene og lys på treet ute.
Vi skal iår feire julekvelde hos pappa og Johanne i Haugesund, så vi drar med fly fra Oslo tidlig på lillejulafens morgen og blir til 3 dag jul. 4dagen kommer Roger/Siw og Hilde/Steffen. Da blir det taco party og en tur ut på Dokka. Ellers skal vi bare KOSE oss hele julen!!!

På jobben går alt bare supert. Har hatt to julekort fotograferinger(bare noen få bilder) og i morgen kommer min aller første ordentlig fotografering. Først en familie, så ett kjærestepar. Nerver...? JA!!! Men så gøy å endelig begynne litt smått. :) Syns jeg har lært så mye siden jeg begynte i august men OII så mye jeg har igjen å lære!!!

Hadde tenkt å legge inn bilder av Nora så dere får se hvor stor hu er blitt!! Men finner ikke kabelen til kamera mitt... Så da får je prøve det en annen dag :)
Hu har forresten blitt en reser til å snakke :) Veldig lett å forstå, andre ganger HELT totalt umulig :)

Nei nå får jeg ta oppvasken før Vegar kommer hjem :)

Ingen kommentarer: