mandag 23. mars 2009

barnesanger, påsketurist og brudekjoler...


Min lille påsketurist!
Var så godt være ute idag, så Hilde kom en tur og vi trillet en tur med Nora i solen. Vi gikk vel omtrent 5 km og Nora sov hele turen. Så vi kom hjem igjen måtte vi jo prøve litt akebrett :) Nora var så søt i mariusgenseren hun fikk av Marry(oldemor) og solbrillene hun fikk av Karoline :) Manglet bare kvikklunsj og appelsiner så kunne vi latt som vi var på påsketur :) Men vi skal nok gjøre det i løpet av uken så håper været holder seg og er like bra som idag.


Barnesanger: det må je lære meg igjen på nytt.. Kan seriøst itte noen lengere.. Prøvde å synge litt for Nora idag, men ble jo en lett blanding av ca 3-4 forskjellige. Men Nora digget å klappet i hendene lell hu da. Men må nok lære meg tekstene igjen så vi kan synge sammen etterhvert. Gleder meg SÅ til Nora blir med å synger. Innbiller meg hun er litt med nå også, men hu snakker jo ett helt annet språk enn meg da :) hehe...


Brudekjoler: Vegar leser aldri bloggen min så gjør jo itte noe om je legger ut noen bilder. Nå vet je jo itte om je blir gift meg vegar noen gang, men drømmer må man ha :) Liker disse 3 kjolene fra lilly.dk helt utrolig godt. Så blir nok en av de en gang eller en som er veldig lik. Den nederste er favoritten.


Ingen kommentarer: